Τρίτη 3 Μαΐου 2022

Δεύτερο Ραντεβού

Δεύτερο Ραντεβού


Κάθε απόσταγμα από το πάτημα ιδεών που χύνεται σε αυτό το χαρτί

δεν υπάρχει, γιατί είναι οθόνη, δεν υπάρχει χαρτί.

ΚΑΝΟΝΑΣ ΝΟΥΜΕΡΟ 1: ΠΟΤΕ ΜΗΝ ΕΡΩΤΕΥΕΣΑΙ ΤΗΝ ΨΥΧΟΛΟΓΟ ΣΟΥ

Θα γαμηθεί δομή κάθε που έχεις στο σου κεφάλι
απλώς γιατί είδα σε ένα στορυ σου
ένα ποιήμα
απλοϊκό
και σκεφτηκα 
"πρεπει να πεθανουν ολοι εκτος απο εμας"

Στόμα φωλιά μόρφωσης, τρανταχτού γέλιου και του πέους μου.
Μια ενοχή με πόδια. Και υπέροχα βυζιά. 
Οπτασία ξανθιά, ζητάει συγγνώμες.
Δεν μου χρωστάει καμία.
Μου χει χαρίσει Άγιες Εικόνες.
ΌΧΙ ΑΛΛΗ ΟΜΟΙΟΚΑΤΑΛΗΞΙΑ ΦΤΑΝΕΙ ΠΙΑ ΤΟ ΜΥΑΛΟ ΜΟΥ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΔΙΚΟ ΜΟΥ

Δεν ακούει ραπ
Τι άλλο να ζητήσω.
Εκείνη
σε άλλους
τι ζητάει;
Δεν γαμιέται, *για την ώρα πίνω και δεν με νοιάζει.
*ΔΥΟ ΧΡΟΝΙΑ

Ας περάσουμε καλά.
Ας κρατήσουμε λιγάκι την παιδική μας χαρά.
Ας κάνουμε λίγη κούνια.





Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου