Παρασκευή 20 Μαΐου 2022

Γραμματα στην Αγνωστη (μερος 1536)

 Συμβιβαστικά πολυσυντροφικοί, μα όχι πολύ συντροφικοί μεταξύ τους.
Ξέρω τα λόγια τους, τα κόλπα τους, τα όπλα τους-ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ- ουτε την φωνή τους.
Ω, κοπελιά,
πες μου πως αγαπας το αγορι σου
ενω η γλωσσα σου πασπατευει τον ουρανισκο μου.
Το μονο που ακουγεται ειναι *σλουρπ τον αγαπαω σλουρπ*
οι ανθρωποι φαινονται στην πραξη,
και ΕΧΩ ΒΑΡΕΘΕΙ ΤΗΝ ΘΕΩΡΕΙΑ, ΕΝΤΑΞΕΙ;

Συμβιβαστικά πολυγαμημενοι για να μην τους αφησει ο συντροφος τους.
Ελα και μιλα μου μετα για συνδρομο στοκχολμης.
Δεν θελω να φτυσω πια στο στομα σου, πνιγοντας σε, μωρο μου
θελω να φτυσω οσα βγαινουν απτο στομα σου.

Συμβιβασμένοι άπρακτοι τουρίστες.
Γαμημενοι ακουρδιστοι πιανιστες.
Ξεφτυλισμενοι, ακαρδοι, παιξτε καλυτερα!
ΤΟΝ ΡΟΛΟ ΣΑΣ!
Πιο διασκεδαστικα
πιο διαδραστικα
πουληστε το σωμα σας για λιγα μετρητα
το δικο μου θα το παρουν ΠΡΩΤΑ με πτωματα πολλα.

Κανεις δεν με ξερει. Θα με μαθουν.

-Τσαρλς Γουιτμαν

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου