Δευτέρα 17 Ιουνίου 2019

Πάνε και Έρχονται

Πράγματα που πάνε και έρχονται:

1) Ένα εκκρεμές
2) Οι άνθρωποι
3) Η μπάλα του μπάσκετ όταν την πετάς στον τοίχο και σου έρχεται στην μάπα
4) Η μανιοκατάθλιψη
5) Το γεγονός πως παλιά δεν μπορούσες να κοιμηθείς χωρίς εμένα,
ενώ τώρα
δεν μπορείς να κοιμηθείς με εμένα.
6) Οι παρέες που οδηγούν στην εξάρτηση
7) Οι παρέες που οδήγησα στην εξάρτηση
8) Η απεξάρτηση
9) Η επανεξάρτηση
10) Η εμμονή μου να εκδικηθώ για λόγους τιμής,
σαν κάποιος μάτσο-κρητικός-σαμουράι της πούτσας

11) Η αποστροφή μου στο να τελειώνω ό,τι αρχίζω

-ΙΔΕΑ!-

Αν δεν άρχισα ποτέ να γράφω αυτό το ποίημα, δεν χρειάζεται ποτέ να το τελειώσω
Μπαίνω στην χρονομηχανή μου
πηγαίνω
να σφαλιαρίσω τον παρελθοντικό εαυτό μου, την στιγμή που έγραφε τον τίτλο του ποιήματος,
και έρχομαι.
Εν τω μεταξύ,
εσύ,
για καλό και για κακό,
πήγαινε να δεις αν έρχομαι.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου