Δευτέρα 11 Μαρτίου 2019

"Να μην καπνίζουμε;! Τι να κάνουμε, να πεθάνουμε;"

Είχα νταγλάρει δίπλα από την πόρτα προς το κατάστρωμα
δεν προσπαθούσα να κοιμηθώ γιατί
ο ύπνος είναι ξάδερφος του θανάτου, μου 'χε πει ενας Νέο-Υορκέζος.
Ήρθε ένας πολύ λεπτός γκριζομάλλης μουστακαλής δίπλα μου
και άναψε ένα κατοστάρι μάλμπορο.
Μου εδωσε ενα και καπνισαμε μεσα στο πλοιο
του ειπα, φυσικα, οτι απαγορευεται
μου ειπε "και τι να κανουμε; να πεθανουμε;"
γελασα
μου προσφερε μια μπυρα
του ειπα οτι δεν πινω.
μου ειπε χωρις να τον ρωτησω την ιστορια του σε σπαστα ελληνικα
Γιωργος
εργατης γης
τιμιος
συμπαθουσε το αφεντικο του, τον κυρ Παντελη
ειχε κανει πολλα για αυτον, ελεγε
συνεχισε να πινει
εγω συνεχισα να αρνουμαι τα κερασματα
εν τελει λιγο πριν λιποθυμησει απ'τις μπυρες στο πατωμα
τον ρωτησα που ειναι το αφεντικο του
μου ειπε
"ο κυρ Παντελής καμπίνα, πάντα καμπίνα"
και κοιμηθηκε.
ξυπνησε αποτομα και του λεω
γιωργο, εισαι καλα;
μου ειπε
"τελικα κυρ Παντελης ειναι λιγο μαλάκα"
και κοιμηθηκε ησυχα.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου