Τρίτη 27 Οκτωβρίου 2020

Γίνε αλτρουίστρια!



Ναι, ναι, ναι, ξέρω πως τα τηλέφωνα τα κλείνω γρήγορα
Και πριν προλάβεις να ρωτήσεις τι έχω, ουρλιάζω "ΤΙΠΟΤΑ"

Και ναι, όταν μου πες "όταν κάνεις έτσι, με σκοτώνεις."
Σου είπα "Δεν με νοιάζει. Δεν είσαι ο Αντώνης."

Και ναι, στ'αρχίδια μου αν με φοβάται ο κύκλος σου
"Ο τρελός μαχαιροβγάλτης", ο "νταής", ο "ψυχάκιας"
ίσως και να είναι ο μόνος φίλος σου.

Και ντάξει, είμαι ανυπόμονος, αυτοαναφορικός, απότομος
Αλλά μόνο επειδή ξέρω πως ό,τι και να είναι αυτό που μας κυνηγάει,
εγώ είμαι ο επόμενος.

2 χιλιάρικα για ένα πιστόλι καθαρό
μα όλα τα βρώμικα λεφτά του κόσμου δεν καθαρίζουν
το "τούτο δω"

Και ναι, ασχολούμαι πιο πολύ με την εκδίκηση μου
5 μήνες μέχρι να ολοκληρωθεί η αποστολή μου
Και όλη η ντροπή δική τους, ούτε μισή της μισής δική μου.
Και ξέρουν πως αν με δουν, θα μιλήσουν με το σπαθί μου.
Γιατί τον περασμένο Μάρτιο, 
δεν πούλησα,
ΧΑΡΙΣΑ
την ψυχή μου.
Και αρνούμαι την αγωγή μου, θέλω να θρέψω την εμμονή μου.

Ναι, ναι, ναι, δουλειά, προπόνηση, κι εσύ.
Aλλά να σου πω την αλήθεια, 
εδώ και μερικούς μήνες η μόνη βδομάδα που είμαι καλά είναι όταν είσαι δίπλα μου.
δηλαδή,
μην θεωρήσεις πως αυτό το ποίημα είναι μια γλιτσιάρικη παράκληση να κάτσεις παραπάνω ουτως ώστε να καλύψεις τις δικές μου ανάγκες.
Δες το αλλιώς:
Μου κάνεις καλό. Όταν μου κάνεις καλό, δεν θελω να κανω κακο στον κοσμο.
Μην κατσεις για μενα.
Κατσε για τον αμαχο πληθυσμο.
Μην εισαι ηλιθια.
Γινε αλτρουίστρια!





Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου